Om skolen

Jeg startede køreskolen tilbage i 1989 og har fulgt udviklingen inden for erhvervet lige siden.

Foruden at være uddannet som kørelærer til bil og MC, er jeg desuden som den eneste af kørelærerne i Faaborg-området uddannet som professionel underviser (folkeskolelærer).

Det har betydet, at mine elever altid har haft en høj beståelses-procent på både teoriprøver og praktiske køreprøver.

Teoriundervisningen er traditionel lærerstyret tavleundervisning. Der er ikke anvendt  It-basseret undervisningsprogram i køreuddannelsen. Undervisningen er tilrettelagt med en dialog mellem kørelærer og elev, så du har mulighed for at stille alle de spørgsmål du vil – og få svar herpå.

I forbindelse med undervisningen, får du udlånt følgende undervisningsmaterialer:

• Teoribøger
  • CD-rom
  • DVD

Skal du have kørekort?

Ring på tlf. 20 45 09 90 eller send en mail til hej@brianholm.dk.
Så får du et godt tilbud baseret på dine behov.